fredag 9 mars 2007

Gårdagen (min lediga dag)

Jag kände mig mycket nöjd med mig själv när jag la mig igår. Inte nog med att jag gick upp straxt efter tio och sedan några timmar senare gick och fikade hos mormor, jag var även en sväng nere på Gnesta för att handla! Så blev en okej promenad.

Sedan bakade jag katalaner och glass (eller gjorde glass, baka är nog fel ord) och (detta är jag mest nöjd med:) beställde körlektioner! Här ska det tas körkort mina damer och herrar! Det enda som kändes lite negativt med dagen var att jag, när jag upptäckte hur enkelt det var att fixa lektionerna, kände mig lite dum som inte gjort det tidigare. Men å andra sidan. Vem vill övningsköra i en snöstorm?

Och oh. Glömde nästan bort. Pratade cirka en timme i telefon (gäller att hålla kontakten med folk), lagade mat, diskade och såg på Medium och The L Word. Gjorde klart min halsduk sånär som på fransarna, och duschade och flätade in håret i massa små inbakade flätor. Allt för att få lite volym till idag.

Så nu kommer jag att bara slöa på alla mina lediga dagar fram till augusti nån gång. Då kanske jag orkar ta tag i något igen.

Inga kommentarer: