söndag 25 februari 2007

Söndag.

Blev en bra söndag till slut. Men då den började tidigt var det kanske bara väntat, blir lite stressigare att få till det när man går upp tolv och inte åtta.
Jobbade idag, och eftersom jag öppnade slutade jag redan klockan tre. Så hade massa tid att göra av med pengar, och jag tog uppgiftan på största allvar. Så blev två svarta klänningar (från Gina och Indiska, speciellt nöjd med den sista) och en svart kjol plus småkrafs från HM. Jag är ganska inne på svart för tillfället, men det är mest för att det är så bra att ha på jobbet. Om man bortser från att kläderna snarare är grå efter en dag på lagret då. Men det ser alltid snyggt ut med svart, och så är det lätt att matcha med den svarta jobbtröjan.

Jaja. Hade inte så mycket vettigt att säga egentligen. Skulle kunna gnälla på idiot-reklamationskunden som kom in fem i fyra och sedan vägrade gå. Så när jag kom tillbaka efter min shoppingtur så fick jag till slut gå in i disskussionen och säga till. När man måste prata med folk som om de är två år börjar jag undra över det mänskliga släktets framtid. Men det undrar jag ofta över nuförtiden av nån anledning.

Tedags nu.

Inga kommentarer: