tisdag 9 januari 2007

Shopping.

Kände mig så nöjd idag när jag kom hem med ett par jeans. Jag var iofs och handlade efter jobbet just för att hitta ett par, men hur ofta händer det? Och ett par tajta svarta precis som jag tänkt mig. Så tyckte att jag nu gjort månadens shopping.

Men, då ser jag att IPhone äntligen lanserats! Som jag har väntat! Min mobil håller på att driva mig till vansinne. Så nu planerar jag redan nästa shopping. Fast den kräver ju dock en del sparande, men det tror jag den är värd. Och det dröjer ju åtminståde till hösten innan den kommer till Europa. Men då! Kanske att man faktiskt kan spara lite sms tex, lika sorgligt varje gång man måste ta bort ett för att minnet är så dåligt fördelat.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet, iPhone, hur lovely som hellst. Men sjukt länge man måste vänta, slutet av nästa år.
Redan skrivit till tomten.
Riktigt snygg