måndag 8 januari 2007

Jobbet.

Gick ut efter jobbet för att ta ett glas vin med chefen, arbetskamraten och f.d arbetskamraten.
Chefen beställde in en hel flaska.
Men då jag ska öppna imorgon, så var jag ändå en ordentlig flicka och tog 21-tåget hem. Vrålhungrig. Var tvungen att köpa en korv på centralen. Så nu kokar jag makaroner.
Iaf. Vad jag skulle komma fram till var hur trevligt jag hade det. Helt opretentiöst, med människor som är flera år äldre än mig. Min chef gjorde en stor grej av att hon är tio år äldre än mig. ( Verkade inse det först nu:) ) Men jag gillar att umgås med äldre människor. Eller snarare, jag har inte några problem med det. Hängde endast med 30+ på Irland, och är uppväxt med mormors syjunta. Det är bara intressant.
Men nu ska jag äta mina makaroner innan jag duschar och hoppar i säng. Hicka har jag med. En står tår rullade just längs kinden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä bakgrunden har kommit dit nu. Hela bloggen är ganska mkt under konstruktion. Kommer nog se konstigt ut ett tag men sen blir det nog bra tror jag.

Anonym sa...

äsch, du missförstod ju!
jag menade att det inte syntes när jag skrev kommentaren. Knäppo