lördag 27 januari 2007

Jobbet.

Det var inte min dag idag. Det nya datasystemet Burton har gjort att hälften av alla prisändringar som vi lagt in har försvunnit. Och jag har lagt in mina herr-rea-priser igen, men tyckte att det var bättre om de på dam tog tag i sina skor själva. Som har lite koll. Men inte, så det resulterade i att jag fick tillbaka varannan kund som upprört undrade varför de fick betala mer för skorna än de skulle. S-u-c-k. Jag vet, verkligen inte deras fel, men ibland önskar jag att de kunde tänka lite innan de godkänner beloppet. Det både underlättar och sparar tid. Och som om inte det var nog så lyckades systemet på något vis dra beloppet två gånger från en kund. S-u-c-k igen. Och sen kommer det kunder som verkligen inte fattar grejen med "Ta 3 betala för 2". Utan man får verkligen förklara att de då får det tredje (=billigaste) paret gratis. Och så vill de då veta hur mycket de får betala om de köper tre. Så får man återigen förklara att det beror på vad skorna de köper kostar. S-U-C-K!

Jag är trött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att jag såg dig idag när jag gick förbi. Hur som helst, i fredags gick allt åt helvete för mig också. Verkligen allt. Skäms faktiskt när jag tänker på det. För en gångs skull så var det inte kunderna som var jobbiga utan jag som gjorde fel hela tiden. Suck.